Sunday, 17 November 2013

Pakej Agen Myracles Thaqif

Myracles Thaqif Makanan Kecerdasan Minda

































1 BOTOL RM60 (SM) RM65 (SS)

MINAT NAK JADI AGENT???

PAKEJ A
MEMBER
FAMILY PACK (6 BOTOL) 
RM260 (SM) RM275 (SS)  

PAKEJ B
TRADER
TRADER PACK (6 FAMILY PACK) 
RM1560 (SM) RM1650 (SS) 

PAKEJ C
BUSINESS PARTNER
BUSINESS PACK (20 FAMILY PACK) 
RM5200 (SM) RM5500 (SS) 

 KOMISYEN DIBAYAR BERDASARKAN PAKEJ YANG ANDA AMBIL
G.D.C DIBAYAR SEHINGGA 15 LEVER MBERDASARKAN  PAKEJ YANG ANDA AMBIL
L.B.R SETIAP 6 BULAN SEKALI

Jom Jana Pendapatan yang lumayan dengan MYRACLES NETWORK  dan amalkan MYRACLES THAQIF makanan minda sesuai untuk seisi keluarga...amalkan 2 biji pagi 2 biji malam..kemem bawah lidah ..Kami sekeluarga dah amalkannya..Alhamdulillah banyak perubahan yang kami rasai ...Anda bila lagi jom cuba tak rugi pun..Sanyangi lah otak anda yang bekerja 24 jam...
"OTAK CERDAS MINDA SIHAT"

HUBUNGI 
sms AGENT THAQIF dan hantar ke 017-9795214
----------------------------------------------------
Email: ummi_aisy82@yahoo.com
Boleh buat bayaran ke salah satu akaun di bawah: 
1) MAYBANK : 153104117530 
2) CIMB : 7608370955
NAMA : ROSMALIZA MOHAMAD 
No Tel : 017-9795214 
Selepas bank in/tranfer bg detail Bank, Nama, Alamat, No Tel untuk proses penghantaran. tq

Saturday, 16 November 2013

Keistimewaan Myracles Thaqif A+

 Makanan Kecergasan Minda Untuk Seisi Keluarga


KEISTIMEWAAN MYRACLES THAQIF
 
Menambah kecerdasan minda
Menambah daya tumpuan
Menambah minat belajar
Memperkuat daya ingatan
Mengurangkan keletihan
Membantu meningkatkan daya kefahaman
Membantu membina minda yang sihat
Membantu merangsang daya kreativiti
Membantu mengawal emosi
Mengurangkan Stress (Ketegangan)
Keseimbangan mental
Membantu pertumbuhan fizikal dan mental
Membantu menguatkan sistem pertahanan badan
Membantu masalah gementar
Membantu melancarkan pertuturan
Membantu menambah keyakinan diri
Membantu masalah yang berpunca dari saraf
Membantu kanak-kanak yang sukar mendengar kata
Membantu menangani masalah Hyper
Membantu tumbesaran prima
Membantu masalah serangan sawan
Membantu perkembangan otak kanak-kanak istimewa

NAK ORDER?
----------------------------------------------------
sms THAQIF dan hantar ke 017-9795214
----------------------------------------------------
Email: ummi_aisy82@yahoo.com
Boleh buat bayaran ke salah satu akaun di bawah: 
1) MAYBANK : 153104117530 
2) CIMB : 7608370955
NAMA : ROSMALIZA MOHAMAD 
No Tel : 017-9795214 
Selepas bank in/tranfer bg detail Bank, Nama, Alamat, No Tel untuk proses penghantaran. tq 

Thursday, 14 November 2013

Peluang Jana Pendapatan Dengan Myracles Thaqif

MYRACLES NETWORK

Peluang menjana pendapatan yg LUMAYAN dengan Modal min. RM260.
1) Sponsor Comm.: RM100-RM2000 (Setiap org yg diperkenalkan)
2) Overriding Comm. 15 Level.
3) Leadership Reward: RM25,000-RM150,000 setiap 6 Bulan.
==>Peluang Pendapatan: RM 500-->RM10,000 sehari (Atau LEBIH)

*FREE Training & Personal Coaching
**Rebut Peluang utk menjadi antara yg Terawal.



Modal RM260 jer... hari daftar in Shaa Allah esok dpt produk...bulan depan syarikat bayar komisyen RM100 untuk setiap 1 pakej....best kan? 

RM260 akan dapat 6 botol Myracles Thaqif...harga asal 1 botol RM60... Jimat RM100 ..betul tak!!!  Kalau  jual dapat untung runcit lagi RM100 sape nak bagi..hehehe Jom sama-sama jana pendapatan dengan Myracles Thaqif..Myracles Thaqif boleh dimakan oleh baby hingga warga emas (tiada had umur)

sapa nak join dengan saya boleh.....

Email : ummi_aisy82@yahoo.com
SMSkan "MN260" Nama, Kawasan & HP No. & hantar ke 017-9795214

Saturday, 9 November 2013

MAKANAN KECERDASAN MINDA UNTUK IQ, EQ & SQ




Adakah anda, anak anda & keluarga mempunyai masalah seperti di bawah :

Pelupa / daya ingatan tak kuat
Kurang daya tumpuan
Tidak minat belajar
Kurang keyakinan diri
Tidak cergas/lemah
Malas
Cepat letih
Hilang/kurang Fokus
Emosi tak stabil
Tidak kreatif
Stress
Kurang waras
Mental & fizikal tak seimbang
Sistem pertahanan badan tak kuat
Masalah gementar
Masalah gagap
Masalah saraf
Anak degil
Masalah Hyper
Masalah serangan sawan

Jom cuba MYRACLES THAQIF iaitu Makanan Kecergasan Minda untuk Seisi Keluarga

Myracles Thaqif adalah produk yg difomulasikan Pro.Dr. Shuceller pakar Biochemic dari Jerman dan telah diformulasikan secara eltronik dengan menggunakan bahan2 mewah yg terbukti berkesan membantu membekalkan tenaga minda lagi peningkatan IQ, penambahan daya kreaviti, pertumbuhan fizikal serta menstabilkan emosi dan tingkah laku..

Pengambilan 2 biji Myracles thaqif terbukti membantu NEURON-NEURON OTAK anda berhubung antara satu sama lain dengan lebih PANTAS..


NAK ORDER?
----------------------------------------------------
sms je THAQIF dan hantar ke 017-9795214
----------------------------------------------------

HARGA
Trial Pack 60 biji (stock terhad)
1 BOTOL RM45 (SM) RM50 (SS)

Actual Pack 80 biji
1 BOTOL RM60 (SM) RM65 (SS)

Agen Pack/Family
6 BOTOL RM260 (SM) RM275 (SS)

JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK BERDAFTAR SEBAGAI AGENT YANG TERAWAL...!!!

Friday, 8 November 2013

TESTIMONI MYRACLES THAQIF


Nor Azmi Mohd Amin - Calon UPSR 12 tahun

Sebelum ambil Myracles Thaqif
Mudah rasa letih akibat aktiviti persekolahan yang padat.
Mudah hilang fokus ketika belajar.
Mudah rasa mengantuk di dalam kelas.
Kurang kreatiiviti

Selepas ambil Myracles Thaqif
Sentiasa aktif & bertenga awalaupun aktiviti sekolah yang cukup padat
Boleh memberi tumpuan semasa belajar & semasa guru mengajar.
Rasa mengantuk di dalam kelas sudah hilang.
Lebih berkeyakinan menghadapi peperiksaan UPSR

Terima kasih MYRACLES THAQIF




















Puan Della Ferby - Pasir Gudang Johor

Sebelum ambil Myracles Thaqif
Mengalami masalah di bahagian tulang belakang
Sakit Migrain
Resdung
Kebas dipergelangan tangan & kaki

Selepas ambil Myracles Thaqif
Pengambilan secara konsisten selama 1 minggu. Penyakit yang sudah lama dideritai selama bertahun-tahun semakin berkurang. Saya terus menggunakan Myracles Thaqif sehingga sekarang & tahan kesihatan sudah semakin baik.

Terima kasih MYRACLES THAQIF




















Jenuvian bin Herman 35 tahun

Sebelum ambil Myracles Thaqif

Lebih kurang 5 tahun yang lepas, saya mengalami kemalangan jalan raya yang memberi kesan kepada kedua-dua tangan saya. Tangan saya mengalami getaran seakan mengigil. Ini menyukarkan saya untuk melakukan tugas seharian dengan sempurna.


Selepas ambil Myracles Thaqif
Setelah pengambilan MYRACLES THAQIF secara berterusan selama 2 bulan. Saya dapati getaran tangan saya sudah mula berkurang dan saya sudah boleh melakukan tugas-tugas harian saya dengan lebih sempurna.

Terima kasih MYRACLES THAQIF





















Jahor binti awang Alid 55 tahun

Saya merupakan seorang peniaga yang sentiasa sibuk. Saya mula mengamalkan MYRACLES THAQIF sejak 3 bulan yang lepas dan sejak itu saya sentiasa sihat bertenaga dan cergas walaupun bekerja dari 10am-10pm serta tidak mudah lesu. Saya rasa lebih berkeyakinan apabila berhadapan dengan pelanggan dan walaupun saya sudah berusia 50-an, saya masih berupaya mengekalkan kesihatan dan penampilan saya.














Thursday, 7 November 2013

MYRACLES THAQIF

MYRACLES THAQIF adalah produk yg difomulasikan Pro.Dr. Shuceller pakar Biochemic dari Jerman dan telah diformulasikan secara eletronik dengan menggunakan bahan-bahan mewah yang terbukti berkesan membantu membekalkan tenaga minda lagi peningkatan IQ, penambahan daya kreaviti, pertumbuhan fizikal serta menstabilkan emosi dan tingkah laku...

Bahan2 Aktif MYRACLES THAQIF :-

1)Kalium Phosfat
Menguatkan daya ingatan
Menghilangkn masalah gugup
Membantu otak yg lembab
Mengatasi rasa malas
Memberi stamina yg berterusan kepada otak
Mengurangkan stress
Menambah daya kreativiti

2)Kalsium Phosfat
Bertindak sebagai mikro mineral otak/tulang
Memberi ketenangan kepada minda
Memantaskan keupayaan berfikir
Menjadi baja kepada sel2 otak

3)Magnesium Phosfat
Memelihara sel2 otak daripada gangguan radikal bebas
Memberi ketenangan kepada minda
Menguatkan system saraf otak
Membekal tenaga yang berterusan kepada neuron transmeter

Nota : Pengambilan MYRACLES THAQIF yang berterusan terbukti dapat membantu sel2 otak berhubung antara 1 sama lain dengan lebih pantas dan membuatkan otak sentiasa mempunyai tenaga yang diperlukan setiap hari. 



KEISTIMEWAAN MYRACLES THAQIF
 
Menambah kecerdasan minda
Menambah daya tumpuan
Menambah minat belajar
Memperkuat daya ingatan
Mengurangkan keletihan
Membantu meningkatkan daya kefahaman
Membantu membina minda yang sihat
Membantu merangsang daya kreativiti
Membantu mengawal emosi
Mengurangkan Stress (Ketegangan)
Keseimbangan mental
Membantu pertumbuhan fizikal dan mental
Membantu menguatkan sistem pertahanan badan
Membantu masalah gementar
Membantu melancarkan pertuturan
Membantu menambah keyakinan diri
Membantu masalah yang berpunca dari saraf
Membantu kanak-kanak yang sukar mendengar kata
Membantu menangani masalah Hyper
Membantu tumbesaran prima
Membantu masalah serangan sawan
Membantu perkembangan otak kanak-kanak istimewa
 


CARA PENGAMBILAN
4 biji sehari (2 biji pagi & 2 biji malam)
Boleh diambil seawal usia baby sehingga warga emas..tiada had umur..
Wanita mengandung juga boleh ambil
Sesuai untuk Wanita & Lelaki 

 Jom cuba MYRACLES THAQIF iaitu Makanan Kecergasan Minda untuk Seisi Keluarga